Merk zoekt agent



 Ben je gepassioneerd door reizen en reis je graag naar de mooiste plekken ter wereld? mooi! Dan is de basis goed. Vind je het een uitdaging om anderen te motiveren en te ondersteunen bij het regelen en boeken van de perfecte vakantie en verkoop je een tweede natuur voor je? Al deze componenten zijn nu gecombineerd met de Schiphol Airport Service Desk tot een gecombineerde functie. De activiteit van de balie verschilt van het zijn van een belangrijk aanspreekpunt voor alle passagiers. Naast luchthavenactiviteiten zijn er achtergrondtaken (verloren en gevonden en diverse administratieve werkzaamheden).

Wat ga je doen

• Je luistert goed naar de mening van de klant, begrijpt zijn behoeften en geeft passend advies over de verschillende reizen die we aanbieden;

• Je boekt vakantiepakketten en vliegtickets;

• Je gaf de beste uitleg voor het begrip 'verkoop per service', je kunt klanten veel aanvullende diensten bieden, zoals verzekeringen, autoverhuur, transfers, excursies of tickets voor evenementen;

• Je weet door goede service de bedrijfsdoelstellingen van globalrecruitment.info te realiseren;

• Je helpt veranderen en stelt vragen en stelt alles in het werk om de last voor onze klanten te verminderen;

• Je realiseert je hoe belangrijk feestdagen zijn voor onze klanten en je kunt het verschil maken;

• Als klanten uw hulp en advies nodig hebben, bent u er.

• Je assisteert en informeert passagiers;

• Als visitekaartje van de luchthaven streef je naar de beste klantenservice;

• Je werkomgeving zit niet alleen aan de balie, maar omvat ook het hele proces van instappen tot instappen;

• Bij problemen en/of vertragingen ben je verantwoordelijk voor het ontvangen en begeleiden van passagiers;

• Je staat klanten proactief bij door vragen te beantwoorden, beslissingen te nemen, deel te nemen aan discussies en indien nodig acties te ondernemen;

• Je levert hoogwaardige dienstverlening en streeft naar een hoge klanttevredenheid;

Wat breng je mee?

Je kunt op veel manieren aan deze functie voldoen - hier zijn enkele dingen waarnaar 

We op zoek zijn:

• Je hebt een mbo-opleiding toerisme gevolgd;

• Een of twee jaar relevante werkervaring in soortgelijke functies;

• Je bent zelfstandig en in staat om goed alleen te werken;

• Je hebt empathie;

• Beschikken over goede communicatieve vaardigheden en een goed gevoel voor service, gecombineerd met zakelijke activiteiten;

• Je bent ondernemend en durft beslissingen te nemen;

• Je bent oplossingsgericht en kunt vooruit denken;

• Fysiek meerdere keren per dag naar de deur kunnen lopen;

• Daarnaast ben je flexibel, weerbaar en agressief;

• Bent u representatief?

• Sterk verantwoordelijkheidsgevoel en procesgericht;

• Vaardigheid in Nederlands en Engels schrijven en schrijven

Wat we aanbieden

Naast een breed scala aan arbeidsvoorwaarden kan werken bij ons veel voordelen, extra's en plezier met zich meebrengen:

• Jaarlijks cafetariaplan arbeidsomstandigheden;

• Gezondheid en welzijn: cursussen bewegen, voeding en inspiratie;

• Reiskostenvergoeding personeel;

• Levenslang leren (online/offline);

• Na vermoeid te zijn, ontspannen door veel personeelsactiviteiten.