Secretaresse op afstand
Onderneming | Secretaresse op afstand
Wij nemen het secretariaatswerk waar u geen tijd voor heeft van u over. Van het hartelijk ontvangen van je telefoontjes tot agendabeheer en communicatie, het regelen van vergaderlocaties, evenementen of het afhandelen van administratieve zaken. Uiteraard verwerken wij alle gegevens in uw eigen CRM-systeem en e-mailprogramma.
Procedure standaard:
Elke manager, afdeling of vereniging werkt op een andere manier. Wij weten dit als geen ander. In het persoonlijke kick-off gesprek bepalen we samen met jou de gewenste werkwijze. Zo weet iedereen wat te doen. Tijdens de reguliere evaluatie bespreken we of de werkovereenkomst nog actueel is. Moet deze week een beetje anders zijn? Geen probleem, gewoon je secretaresse bellen en klaar!
Onze secretaresse is gastvrij, professioneel en ervaren. We begrijpen de dynamiek van de branche en kunnen zelfs in moeilijke gesprekken standhouden. We zijn goed in complexe teamarrangementen en communiceren goed op alle niveaus van directie tot leden, van medewerkers tot klanten en potentiële klanten.
Dus als je secretaresse je agenda weer goed indeelt, zal ze een grote glimlach op haar gezicht hebben!
Wat doen wij graag voor u:
• Onderhouden van correct en enthousiast contact met uw naasten
• Agenda- en e-mailbeheer
• Beheer uw (leden)administratie
• Zoek en boek een geschikte ontmoetingsplaats
• Voldoende boardondersteuning
• Facturering
• Probleembehandeling