Salaris callcenter medewerker
Over functie:
Maak je klaar? Wanneer je als
callcentermedewerker aan de slag gaat, moet je eerst vier weken opleiding
krijgen. Zo ben je klaar om aan de slag te gaan en kun je met alle klanten als
eerste aanspreekpunt spreken.
Jouw verantwoordelijkheden zijn als volgt:
Anderzijds bel je ook actief nieuwe en oude
klanten;
Je ziet uitdagingen in elk probleem of
probleem en zoekt samen met je klanten naar passende oplossingen;
Met jouw zakelijk inzicht en mondelinge
vaardigheden werk je succesvol resultaatgericht;
Je bent verantwoordelijk voor de
administratieve verwerking van je contacten.
Op de informatiedag ondergaan alle aanvragers
een excursie- en toelatingsgesprek. Als beide partijen deze ochtend goed
verlopen en je bent aangenomen, kun je op korte termijn aan de slag.
Wat we aanbieden
Wij bieden je een salaris van 11,12 euro, exclusief
toeslagen en reiskosten;
Voor fulltime of parttime werk kun je zelf bepalen hoeveel
uur je wilt werken;
Werkdagen zijn van maandag tot en met zondag.
Kortom, u beslist! Heb je het gezien? Reageer dan snel op
onze vacatures.
Werkvereisten
Wij kunnen je alles leren! Daarom vinden we het niet erg als
je geen ervaring hebt met een callcenter. Wel vragen we je tegemoet te komen
aan de volgende interesses:
Zakelijk en resultaatgericht, je helpt klanten graag, weet
klanten goed te adviseren;
De werktijden zijn flexibel, wat betekent dat je ook in de
avonduren en in het weekend moet werken.
Over het bedrijf
Het is een plezier om in deze organisatie te werken. Tijdens
de inwerkperiode doe je de nodige theoretische kennis op om een goede start te
maken. De theorie wordt gemakkelijker te begrijpen en praktischer. Een mooie
organisatorische baan is zeker de moeite waard om te solliciteren.