Customer care medewerker

 Wat ga je doen als klantenservice medewerker?

Het is maandagochtend. En je wilt werken!

Natuurlijk werk je niet alleen. Samen met je collega's op het gebied van klantenservice, datakwaliteit, klantmonitoring en klachten vormen we een nauw geïntegreerd multidisciplinair team. Samen zorgen we elke dag voor een geweldige klantervaring.

Wie ben jij?

Spin in het web en geschetste adelaar. Hierdoor kun je met veel dingen tegelijk bezig zijn en toch het overzicht behouden. Om dit te doen, moet je creativiteit zorgvuldig afwisselen. Op dit moment plant u een bestellijst voor klanten in het hele land en wilt u klanten proactief informeren over wijzigingen in het afhaaltraject. Je handelt alles zorgvuldig af in ons CRM-systeem.

Je hebt minimaal een mbo-opleiding.

Je bent goed in taal en schrijven: van enthousiaste gesprekken tot foutloze e-mails.

Je bent klantvriendelijk en servicegericht.

Je bent in staat om stress te weerstaan.

Je werkt graag samen.

U kunt zelf de prioriteit instellen.

In deze functie werk je fulltime 40 uur per week. Je werkt van maandag tot en met vrijdag en roteert volgens de 4 beschikbare shifts. 07:00-15:30, 08:00-16:30, 08:45-17:15 en 09:30-18:00.


Wat krijg je als klantenservicemedewerker?

Allereerst een plek in een heel gezellig en enthousiast team. ook:

Het totale maandinkomen ligt tussen 2.300 euro en 2.900 euro en het salaris is goed.

Een goed begin: Een prettig onboardingplan laat je precies weten wat we doen.

Mogelijkheid om je binnen PreZero te ontwikkelen, bijvoorbeeld als accountmanager.

Diverse opleidingsmogelijkheden verzorgd door onze leer- en ontwikkelafdeling.

Je werkt op ons kantoor in Amsterdam.