Callcenter bijbaan
Vacature omschrijving
Heb je tijd om (weer) te werken? Ben jij op zoek naar een leuke bijbaan als inbound booking agent voor het contactcenter? Een baan die goed op je cv staat, in een gezellig team, waar je extra inkomsten kunt krijgen en andere bonussen dan salaris kunt krijgen? Dan is onze klantenservice op zoek naar jou! Voor inkomende reserveringen voor vacante contactcenter zijn we op zoek naar talenten met een positieve instelling en een proactieve mentaliteit. Het is belangrijk dat je sterke communicatieve vaardigheden hebt en hoopt je zakelijke en communicatieve vaardigheden verder te ontwikkelen
Taken en verantwoordelijkheden
Als contactcenter agent voor inkomende reserveringen ontvang je telefoontjes van consumenten die hun abonnement willen opzeggen of aanpassen. Jouw taak is om de consument ervan te overtuigen dat het onverstandig is om te annuleren, omdat hij/zij alle voordelen verliest. Retentie is succes, daar worden u en ons allebei blij van.
We geven je trainingen in sollicitatiegesprekken, maar ook zaken waar je op het gebied van wet- en regelgeving op moet letten. Kwaliteit staat voorop. Als contactcenter agent maak je deel uit van ons Alkmaarse comfortteam, maar kan je ook vanuit huis werken. Uiteraard krijg je bij ons een opleiding en zorgen we voor werkgelegenheid.
Vereisten
We hopen dat je een positieve zakelijke instelling hebt en mensen wilt verrassen tegen een betaalbare prijs. Natuurlijk is het belangrijk om een goede beheersing van het Nederlands te hebben. Werkervaring is het voordeel van deze bijbaan, maar het is geen vereiste. Jouw positieve instelling en je uitstraling vinden wij het belangrijkst!
• Vaardig in het Nederlands
• Aangenaam telefoongeluid
• Proactieve houding
• Minimaal 16 uur per week werken
• Elke twee weken op zaterdag
• Nieuwsgierig: hoe word je beter in een gesprek, hoe overtuig je mensen
• Tevreden met verkoop
• Vol creativiteit en enthousiasme!
• Lonen zijn gebaseerd op uurloon, vakantiegeld en welkomstbonussen, maar exclusief bonussen op basis van punten.
• Beleven
• • Minimaal MBO niveau 2
• • Je hebt goede computervaardigheden, zoals Microsoft Office, of bent bereid dit te leren
• • Je bent erg sociaal en beheerst Nederlands
• • Je kunt parttime werken en bent bereid om in de avonduren en weekenden advieswerk te doen
• Voordelen
• Het klantenservicecentrum staat voor kwaliteit, professionaliteit en enthousiasme. Ons doel is om het beste contactcenter te zijn, en daarvoor hebben we jou nodig! Als agent van het klantenservicecentrum heb je de nodige opleiding gevolgd en krijg je de kans om jezelf te ontwikkelen.
werken bij
• Het contactcenter staat goed op je cv en geeft je de mogelijkheid om je zakelijke talenten verder te ontwikkelen.
• Wat wij bieden:
• • Vast salaris* (10 tot 21 jaar, 21 jaar tot 12 euro)
• • Je kunt extra beloningen krijgen op basis van je score
• • Aantrekkelijk zomerbonusplan: het totaalbedrag exclusief uurloon is 1,00 Euro
• • Vakantiegeld en vakantie
• Reiskostenvergoeding
• Samenwerken met excellente collega's in een excellent team
• Carrièremogelijkheden
• Training en persoonlijke aandacht
• Flexibele werktijden (maandag t/m vrijdag 09:00 tot 21:30, zaterdag 10:00 tot 16:00)
• Kan vanuit huis werken
• Loon is gebaseerd op uurloon, vakantiegeld en bonussen.
Contactgegevens
Ben je gepassioneerd door nevenactiviteiten? Solliciteer nu op deze vacature via globalrecruitment.info