Call center support


   

Onze gedeelde agenten werken aan meerdere projecten en krijgen account-specifieke training om uw bedrijf te ondersteunen. globalrecruitment.info training, software en kwaliteitsproces zorgen ervoor dat we een high touch service leveren en tegelijkertijd in staat zijn om uw oproepen effectief te beantwoorden en 24 uur per dag, zeven dagen per week, 365 dagen per jaar call center klantenservice te bieden. Ons call center als dienst slaapt nooit!

Ons model van gedeelde agenten biedt uw bedrijf de flexibiliteit om alleen te betalen voor arbeid wanneer dat nodig is; zo vermijdt u de hoge kosten van inefficiëntie en kunt u toch pieken in het gespreksvolume tijdens en na kantooruren opvangen.  Wij bieden inkomende oproepdiensten en uitbestede klantendiensten, samen met volledige contact center outsourcing. Deze diensten omvatten:

Kwalificatie van leads. Agenten gaan in gesprek met bellers om ervoor te zorgen dat ze overeenkomen met uw beoogde klantenprofiel en waar ze in de verkooptrechter passen. Als leadkwalificatie geen deel uitmaakt van uw callcenter-klantenservice, wendt u zich dan tot globalrecruitment.info

Inkomende verkoop. Agenten nemen uw bellers mee door een gespecificeerde behoefteanalyse en sluiten deals, zodat u uw verkoopteam gemakkelijk kunt uitbreiden. Inbound verkoop is een van de kernelementen van onze totale uitbestede klantenservice en onze contact center outsourcing.

Technische ondersteuning. Deze callcenterdienst maakt gebruik van hoogopgeleide agenten om product- en serviceondersteuning te bieden aan technologische klanten.

Helpdesk-diensten. Ideaal voor bedrijven zoals ziektekostenverzekeringen en financiële diensten waar bellers hulp nodig kunnen hebben met hun rekeningen of om de complexiteit van het dienstenaanbod te begrijpen.

Klantenservice. Agenten nemen bestellingen op, beantwoorden vragen, doen aanbevelingen voor producten/diensten en lossen problemen op een professionele manier op.

Reserveringsdiensten. Ideaal voor bedrijven die mensen uitnodigen voor seminars of andere evenementen. Deze gespecialiseerde dienst vereenvoudigt het proces van het aanvaarden, bevestigen en volgen van reserveringen.

Orderverwerking. Call agents zorgen ervoor dat uw producten en diensten snel en nauwkeurig worden verwerkt zodat ze op tijd kunnen worden verzonden.

Direct response en mediaondersteuning. Deze dienst ondersteunt uw marketing- en reclamekanalen met speciale gratis nummers voor uw callcenteragenten.

 Callcenterdiensten en virtuele callcenterdiensten. Agenten bieden een kosteneffectieve oplossing voor bedrijven die zich bezighouden met 24/7-telefonie. en een call.

Onze virtuele callcenterdiensten bieden u toonaangevende efficiëntie en betrouwbaarheid - voor elke bedrijfstak!

Klantenenquêtes. Verkrijg waardevol inzicht in hoe uw klanten u zien.

Dit is een van de meest flexibele kenmerken van ons call center as a service.

Kleine bedrijven. Callcenters zijn niet altijd voor grote bedrijven. Wij hebben plannen die perfect zijn voor elk klein bedrijf. Als het gaat om "de kleine man", biedt onze uitbestede klantenservice ondersteuning van wereldklasse, zodat uw bedrijf zich kan richten op andere kernactiviteiten.

Virtuele receptionist. Onze agenten worden uw eigen persoonlijke virtuele receptionist.