Call center support
Onze gedeelde agenten werken aan meerdere projecten en
krijgen account-specifieke training om uw bedrijf te ondersteunen. globalrecruitment.info training, software en kwaliteitsproces zorgen ervoor dat we een high touch
service leveren en tegelijkertijd in staat zijn om uw oproepen effectief te
beantwoorden en 24 uur per dag, zeven dagen per week, 365 dagen per jaar call
center klantenservice te bieden. Ons call center als dienst slaapt nooit!
Ons model van gedeelde agenten biedt uw bedrijf de
flexibiliteit om alleen te betalen voor arbeid wanneer dat nodig is; zo vermijdt
u de hoge kosten van inefficiëntie en kunt u toch pieken in het gespreksvolume
tijdens en na kantooruren opvangen. Wij
bieden inkomende oproepdiensten en uitbestede klantendiensten, samen met
volledige contact center outsourcing. Deze diensten omvatten:
Kwalificatie van leads. Agenten gaan in gesprek met bellers
om ervoor te zorgen dat ze overeenkomen met uw beoogde klantenprofiel en waar
ze in de verkooptrechter passen. Als leadkwalificatie geen deel uitmaakt van uw
callcenter-klantenservice, wendt u zich dan tot globalrecruitment.info
Inkomende verkoop. Agenten nemen uw bellers mee door een
gespecificeerde behoefteanalyse en sluiten deals, zodat u uw verkoopteam
gemakkelijk kunt uitbreiden. Inbound verkoop is een van de kernelementen van
onze totale uitbestede klantenservice en onze contact center outsourcing.
Technische ondersteuning. Deze callcenterdienst maakt
gebruik van hoogopgeleide agenten om product- en serviceondersteuning te bieden
aan technologische klanten.
Helpdesk-diensten. Ideaal voor bedrijven zoals
ziektekostenverzekeringen en financiële diensten waar bellers hulp nodig kunnen
hebben met hun rekeningen of om de complexiteit van het dienstenaanbod te
begrijpen.
Klantenservice. Agenten nemen bestellingen op, beantwoorden
vragen, doen aanbevelingen voor producten/diensten en lossen problemen op een
professionele manier op.
Reserveringsdiensten. Ideaal voor bedrijven die mensen
uitnodigen voor seminars of andere evenementen. Deze gespecialiseerde dienst
vereenvoudigt het proces van het aanvaarden, bevestigen en volgen van
reserveringen.
Orderverwerking. Call agents zorgen ervoor dat uw producten
en diensten snel en nauwkeurig worden verwerkt zodat ze op tijd kunnen worden
verzonden.
Direct response en mediaondersteuning. Deze dienst
ondersteunt uw marketing- en reclamekanalen met speciale gratis nummers voor uw
callcenteragenten.
Onze virtuele callcenterdiensten bieden u toonaangevende efficiëntie en betrouwbaarheid - voor elke bedrijfstak!
Klantenenquêtes. Verkrijg waardevol inzicht in hoe uw
klanten u zien.
Dit is een van de meest flexibele kenmerken
van ons call center as a service.
Kleine bedrijven. Callcenters zijn niet altijd voor grote
bedrijven. Wij hebben plannen die perfect zijn voor elk klein bedrijf. Als het gaat
om "de kleine man", biedt onze uitbestede klantenservice
ondersteuning van wereldklasse, zodat uw bedrijf zich kan richten op andere
kernactiviteiten.
Virtuele receptionist. Onze agenten worden uw eigen
persoonlijke virtuele receptionist.