Klantenservice medewerker

 Wij geloven in menselijke participatie en drukken dit uit in alles wat we doen. Wil je verbinding maken met je collega's en klanten en jezelf ontwikkelen? Wil je na de corona thuiswerken? Nu toepassen!

Wat ben je aan het doen?

Je logt een kwartier van tevoren in, zodat je via het team kunt kletsen met je collega's onder het genot van een cappuccino of een kopje thee. Als je je vrij laat maken, word je direct gebeld. De meest voorkomende problemen zijn factuurproblemen, contractproblemen, abonnementsproblemen en problemen met betrekking tot storingen. Elk gesprek is compleet anders, wat het werk als klantenservicemedewerker anders maakt. Tijdens de pauze kunt u genieten van een stevige lunch en tafeltennissen. Je sluit de dag af met de laatste conference call, en natuurlijk moet je checken of je je doelen hebt bereikt. Je wilt de bonus niet missen!

Dit wacht op je!

Ook tijdens de opleiding werk je al vanaf dag één vanuit huis. Je start met 3 weken betaalde opleiding + nesten. Dit is een fulltime training van 10.00 uur tot 16.00 uur. Na deze periode word je een volwassen klantenservicemedewerker. Om thuis te kunnen werken, stellen we een laptop en koptelefoon ter beschikking. Je hebt een bekabelde breedband internetverbinding nodig van minimaal 2 MB. Daarnaast heb je de mogelijkheid om te werken op een redelijk ingerichte en rustige werkplek aan huis. Let op: Als je momenteel studeert, controleer dan of je de 3-weekse fulltime training kunt volgen.

Openingstijden: 08:00 tot 20:00 (weekdagen) en 09:00 tot 17:30 (zaterdag). 

Wat bieden wij?

• Een contract van 7 maanden en een proefperiode van 1 maand zijn uiteraard voor onbepaalde tijd;

• Je contract heeft vaste werktijden, dus werk kan onder alle omstandigheden gegarandeerd worden;

• Het startsalaris is 10,97 euro per uur. Groei je? Dan krijg je ook meer salaris

• Flexibele werkuren;

• Marktconform salaris, 8% vakantiegeld, vakantiedagen en bonusregeling;

• Je krijgt per kwartaal extra werkuren en overuren uitbetaald;

• Ben je een kwartaal niet ziek, dan heb je meer vrije dagen;

• Als u meer dan 10 kilometer van ons kantoor woont, zorg dan voor reiskostenvergoeding;

• Een team van enthousiaste en gepassioneerde collega's;

• Je krijgt van ons een intensieve training en je wordt direct vanaf de eerste dag betaald;

• Een carrièremogelijkheid om informatiebron, trainer, casemanager, teammanager of recruiter te worden;

Wat neem je mee?

• Je kunt minimaal 24 tot 40 uur per week parttime/fulltime werken;

• Elke 3 weken heb je 2 nachten tot 20.00 uur en 1 volle zaterdag vrij;

• Het computersysteem en programma hebben geen geheimen voor u;

• In elke situatie ben je een goede communicator;

• Professionele en verantwoordelijke houding ten opzichte van thuiswerken en de beschikbaarheid van thuiswerkplekken.

Wie zijn we?

Wij zijn een facilitair participatiecentrum. Wij geloven in medewerkerstevredenheid en persoonlijke ontwikkeling. Klanten staan centraal, maar ook de ontwikkeling van onze medewerkers. 


Reageer direct!

Ben jij enthousiast en vind je het versterken van ons team een uitdaging? Reageer dan direct. We zien je sollicitatie graag tegemoet.