Functie receptionist
Doel van de functie
Bedien de telefooncentrale, beantwoord en praat met bezoekers, en
Verzorgen van licht administratief werk.
Taken, bevoegdheden en verantwoordelijkheden
• Bedien de telefooncentrale.
• Praat met gasten en bezoekers.
• Verrichten van licht administratief werk.
Werkvereisten
Moeilijke vaardigheden
• Gerichte opleiding op MBO- of LBO-niveau met minimaal 5 jaar ervaring
Minimaal 5 jaar aantoonbare ervaring in deze functie.
• Ervaring hebben met het werken in zakelijke, internationale en telefooncentrales
Servicegerichte werkomgeving.
• Je moet Engels kennen, Duits is beter.
• Het gaat om een fulltime functie van 40 uur per week en er is geen onderhandelingsruimte over parttime inzet.
Zachte vaardigheden
• Met een sterke persoonlijkheid kan hij alleen staan in een technisch "mannelijk bedrijf".
• Wees proactief, creatief en straal een gevoel van participatie en enthousiasme uit.
• Heb verantwoordelijkheidsgevoel voor je werk.
• Gestructureerd werken, overzicht houden en goede communicatieve vaardigheden hebben
Vaardigheid.
• Kan zelfstandig werken, maar ook een teamspeler.
• Praktisch en pragmatisch.
• Beschikt over zelflerend vermogen.
• Diensten verlenen aan interne en externe klanten.
• Wennen aan het drukke tempo en weten op een humoristische manier zijn/haar doelen te bereiken.