Vaardigheden receptionist


Functie

Beantwoord telefonische, elektronische of persoonlijke vragen van werknemers, klanten en het publiek, ontvang informatie of beveel u andere diensten aan indien nodig.

Sorteren en doorsturen van uitgaande post, verantwoordelijk voor het openen en/of verspreiden en doorsturen van de interne post van de klant.

Bied basis secretariële assistentie aan het personeel, inclusief typen, kopiëren, archiveren, basis databaseonderhoud, planning en verzending.

Zorg voor receptiediensten voor alle bezoekers.

Controleer en vul kantoorbenodigdheden aan.

Boek indien nodig een vergaderruimte en apparatuur (projector).

Regel zo nodig reis en verblijf voor medewerkers en bezoekers.

Andere taken toegewezen door lijnmanager

Wat heb jij?

Je hebt in ieder geval de middelbare school afgerond;

Je spreekt drie talen: Frans-Nederlands-Engels.

Je kunt snel en accuraat reageren;

Je hebt goede organisatorische vaardigheden en kan meerdere taken tegelijk aan;

Je hebt basiskennis van computerhulpmiddelen (Excel, Word, Powerpoint, Outlook);

Je bent flexibel en hebt goede interpersoonlijke vaardigheden;

Je bent zelfstandig en in staat om te gaan met lastige situaties met klanten;

In een dynamische omgeving kun je inspelen op veranderingen.

Onze aanbieding

Naast een aantrekkelijk salaris biedt globalrecruitment.info je echte uitdagingen in een warme en vriendelijke werkomgeving.

Je kunt je vaardigheden ontwikkelen terwijl je nieuwe dingen leert. Voor deze specifieke functie bieden wij je een vast contract bij een toonaangevend facility management bedrijf.