Akoestiek callcenter
Callcenter
Dagelijks zijn er tot duizenden in- en uitgaande belopdrachten, worden meerdere geluiden gemengd en gaat de telefoon; het callcenter
heeft goede geluidseffecten nodig. Medewerkers moeten niet alleen hun werk
doen, maar ook hun werk- en leefomgeving verbeteren. Het geluidseffect van het
callcenter kan op verschillende manieren worden verbeterd. Globalrecruitment.info is
de juiste en beste bedrijf om deze aanpassingen uit te voeren. Lees hier over onze
diensten en neem contact met ons op voor het maken van een afspraak. Wij denken
graag met u mee over passende oplossingen voor uw callcenter zodat u en uw
medewerkers probleemloos kunnen werken.
Verbeter het geluid van het callcenter
De ruimte van een callcenter wordt meestal gedeeld door
meerdere personen. Centrale bureaus, rinkelende telefoons en
overspraakgesprekken zijn meestal niet de beste keuze voor de akoestiek van een
callcenter. Dit heeft natuurlijk ook gevolgen voor de werkomgeving. Overmatig
lawaai kan zelfs leiden tot gehoorproblemen of het onvermogen van collega's om
elkaar te verstaan of het onbegrip van klanten. Daarom is een goede akoestiek
noodzakelijk om geluidsoverlast te voorkomen en een hoge productiviteit te
behouden. Globalrecruitment.info geeft suggesties en oplossingen op maat. Deze oplossingen zijn
te vinden in verschillende akoestische toepassingen. Van het speciale
geluiddempende scherm tot het paneel tussen de tafels, het kan het geluid
onderdrukken of isoleren.