Akoestiek callcenter

 

Callcenter

Dagelijks zijn er tot duizenden in- en uitgaande belopdrachten, worden meerdere geluiden gemengd en gaat de telefoon; het callcenter heeft goede geluidseffecten nodig. Medewerkers moeten niet alleen hun werk doen, maar ook hun werk- en leefomgeving verbeteren. Het geluidseffect van het callcenter kan op verschillende manieren worden verbeterd. Globalrecruitment.info is de juiste en beste bedrijf om deze aanpassingen uit te voeren. Lees hier over onze diensten en neem contact met ons op voor het maken van een afspraak. Wij denken graag met u mee over passende oplossingen voor uw callcenter zodat u en uw medewerkers probleemloos kunnen werken.

Verbeter het geluid van het callcenter

De ruimte van een callcenter wordt meestal gedeeld door meerdere personen. Centrale bureaus, rinkelende telefoons en overspraakgesprekken zijn meestal niet de beste keuze voor de akoestiek van een callcenter. Dit heeft natuurlijk ook gevolgen voor de werkomgeving. Overmatig lawaai kan zelfs leiden tot gehoorproblemen of het onvermogen van collega's om elkaar te verstaan ​​of het onbegrip van klanten. Daarom is een goede akoestiek noodzakelijk om geluidsoverlast te voorkomen en een hoge productiviteit te behouden. Globalrecruitment.info geeft suggesties en oplossingen op maat. Deze oplossingen zijn te vinden in verschillende akoestische toepassingen. Van het speciale geluiddempende scherm tot het paneel tussen de tafels, het kan het geluid onderdrukken of isoleren.