Agent contact center

Werkvereisten

Je bent zakelijk ingesteld. Je vindt het een uitdaging om het meest geschikte product aan je klanten te verkopen en je hebt geen problemen met je doelen;

Je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden en kan je eigen communicatie afstemmen op de communicatie van de klant.

Jouw aandacht en empathie voor klanten zorgt ervoor dat je in alle situaties adequaat kunt reageren en kunt luisteren naar alle vragen en meningen van klanten. Daarnaast zorg je voor het formuleren van duidelijke en concrete antwoorden en behandel je vragen en klachten op een vriendelijke manier;

Je bent sterk tegen stress;

Je kunt de verstrekte informatie ordenen en ordenen om de situatie duidelijk in beeld te brengen;

Een gevoel voor zaken is een must;

Uw persoonsgegevens:

 MBO werk- en denkniveau;

Algemene computertoepassingen begrijpen;

Kennis en ervaring van Microsoft Office. (Word, Excel, Outlook en PowerPoint);

Vaardig in het Nederlands en Engels, gesproken en geschreven;

Flexibel gebruik;

Onze opdrachtgevers bieden uitdagende en veelzijdige functies en een marktconform salaris in een prettige en dynamische werkomgeving.

 

Informatie:

Neem voor meer informatie over functies, onze klanten en/of sollicitatieprocedures contact met ons op via de mail op globalrecruitment.info.