Administratief medewerkster gezocht
Wat ga je doen?
Wij zijn op zoek naar een fulltime receptioniste. Je komt te
werken in een interessant en informeel bedrijf.
08:30 Je loopt het kantoor binnen. Je zit meteen op je
werkplek en dan begint je werkdag. Overdag beantwoord je de telefoon in het
Nederlands en Engels. Je ontvangt ook klanten en kandidaten op kantoor om
ervoor te zorgen dat ze gezondheidscontroles ondergaan en zich welkom voelen.
Daarnaast ontvang je medewerkers die de dienst binnenkomen of verlaten en zorg
je dat je artikelen uitdeelt/ontvangt.
In deze periode houd je je bezig met diverse
managementtaken, zoals het boeken van vergaderruimtes, het netjes indelen van
alle vergaderruimtes, het bestellen van NS-tickets voor nieuwe medewerkers en
het ophalen/scannen van post. Je bent ook verantwoordelijk voor de
inschrijvingslijst. Je houdt bij wie er op kantoor zijn, waar deze mensen
kunnen zitten en zorgt ervoor dat het aantal mensen op het gewenste aantal
blijft.
Werkuren en dagen
Van maandag tot en met vrijdag, van 8.30 tot 17.00 uur, zit
je op de kantoorwerkplek. Naast de genoemde data willen ze ook dat je vaker op
oproepbasis gaat werken, bijvoorbeeld: langdurig personeel wordt ziek of gaat
op vakantie.
Wat we aanbieden
Een hoog salaris van 11,00 euro per uur;
Werken in een informeel en comfortabel bedrijf
Tijdelijk werk voor ongeveer 2-3 weken, daarna op
oproepbasis;
Maak goed contact met collega's en bezoekers via telefoon en
face2face;
Als je kunt, krijg je een heerlijke lunch en onbeperkt vers
fruit.
Wat we vragen is:
Minimaal MBO niveau 4 diploma behalen;
Je bent representatief, sociaal en sociaal;
Je spreekt goed Nederlands en Engels is geen probleem;