Administratief medewerkster gezocht


Wat ga je doen?

Wij zijn op zoek naar een fulltime receptioniste. Je komt te werken in een interessant en informeel bedrijf.

08:30 Je loopt het kantoor binnen. Je zit meteen op je werkplek en dan begint je werkdag. Overdag beantwoord je de telefoon in het Nederlands en Engels. Je ontvangt ook klanten en kandidaten op kantoor om ervoor te zorgen dat ze gezondheidscontroles ondergaan en zich welkom voelen. Daarnaast ontvang je medewerkers die de dienst binnenkomen of verlaten en zorg je dat je artikelen uitdeelt/ontvangt.

In deze periode houd je je bezig met diverse managementtaken, zoals het boeken van vergaderruimtes, het netjes indelen van alle vergaderruimtes, het bestellen van NS-tickets voor nieuwe medewerkers en het ophalen/scannen van post. Je bent ook verantwoordelijk voor de inschrijvingslijst. Je houdt bij wie er op kantoor zijn, waar deze mensen kunnen zitten en zorgt ervoor dat het aantal mensen op het gewenste aantal blijft.

Werkuren en dagen

Van maandag tot en met vrijdag, van 8.30 tot 17.00 uur, zit je op de kantoorwerkplek. Naast de genoemde data willen ze ook dat je vaker op oproepbasis gaat werken, bijvoorbeeld: langdurig personeel wordt ziek of gaat op vakantie.

 

Wat we aanbieden

Een hoog salaris van 11,00 euro per uur;

Werken in een informeel en comfortabel bedrijf

Tijdelijk werk voor ongeveer 2-3 weken, daarna op oproepbasis;

Maak goed contact met collega's en bezoekers via telefoon en face2face;

Als je kunt, krijg je een heerlijke lunch en onbeperkt vers fruit.


Wat we vragen is:

Minimaal MBO niveau 4 diploma behalen;

Je bent representatief, sociaal en sociaal;

Je spreekt goed Nederlands en Engels is geen probleem;


Solliciteer via globalrecruitment.info. Wij nemen zo gauw als mogelijk contact met je op!