Administratief medewerker taken

 

1.     Wat zou jij doen?

Als administratief medewerker houd je je bezig met de declaratieverwerking. Deze afdeling verwerkt diverse nota's van verzekerden, zoals krukken, alternatieve behandelingen of ambulancevervoer. De factuur wordt automatisch ingevoerd en gecontroleerd door uw afdeling. Je controleert of de door de klant ingevoerde factuur correct is ingevoerd. Als er iets misgaat, kunt u controleren wat er mis is gegaan en dit corrigeren. Als administratief medewerker is het daarom erg belangrijk om nauwkeurig te werken en administratieve werkervaring te hebben. Ook kunt u alle communicatie over deze verklaringen via e-mail en telefoon afhandelen.

 

Thuiswerken en werkuren

 Het rooster bepaalt je functie, je werkt dus niet in teamverband. Chat, MS Team en Whatsapp worden gebruikt om met elkaar in contact te blijven.

Ook beschik je over een eigen computer of laptop, bij voorkeur met webcam. Deze laptop mag niet te oud zijn om alle programma's te draaien.

Je krijgt een contract voor 34 uur per week, dat binnen 5 werkdagen flexibel wordt verdeeld.

Voor thuiswerken ontvang je een netto thuiswerktoeslag van € 2,50 per dag. Moet je met de auto of het openbaar vervoer naar kantoor? Dan kan het geld worden terugbetaald. Het kantoor heeft handig vervoer.

 

Wat we aanbieden

Het totale uurloon is 14,13 euro;

Reiskostenvergoeding/huishoudkostenvergoeding;

Flexibele arbeidsovereenkomsten met gemiddeld 34 uur per week;

Krijg een goede tijdelijke functie-ervaring bij een van de grootste zorgverzekeraars;

Hersentraining! Je hersenen zullen nooit stoppen met het doorzoeken van notities.

Wat we vragen is:

Minimaal MBO4 werk- en denkniveau;

Administratieve werkervaring hebben;

Je hebt een goede computer/laptop en  rustige werplek thuis.

Voldoe je aan de bovenstaande eisen? Klik dan op de knop globalrecruitment.info