Administratief medewerker taken
1. Wat zou jij doen?
Als administratief medewerker houd je je bezig met de
declaratieverwerking. Deze afdeling verwerkt diverse nota's van verzekerden, zoals
krukken, alternatieve behandelingen of ambulancevervoer. De factuur wordt
automatisch ingevoerd en gecontroleerd door uw afdeling. Je controleert of de
door de klant ingevoerde factuur correct is ingevoerd. Als er iets misgaat,
kunt u controleren wat er mis is gegaan en dit corrigeren. Als administratief
medewerker is het daarom erg belangrijk om nauwkeurig te werken en
administratieve werkervaring te hebben. Ook kunt u alle communicatie over deze
verklaringen via e-mail en telefoon afhandelen.
Thuiswerken en werkuren
Het rooster bepaalt
je functie, je werkt dus niet in teamverband. Chat, MS Team en Whatsapp worden
gebruikt om met elkaar in contact te blijven.
Ook beschik je over een eigen computer of laptop, bij voorkeur
met webcam. Deze laptop mag niet te oud zijn om alle programma's te draaien.
Je krijgt een contract voor 34 uur per week, dat binnen 5 werkdagen flexibel wordt verdeeld.
Voor thuiswerken ontvang je een netto thuiswerktoeslag van €
2,50 per dag. Moet je met de auto of het openbaar vervoer naar kantoor? Dan kan
het geld worden terugbetaald. Het kantoor heeft handig vervoer.
Wat we aanbieden
Het totale uurloon is 14,13 euro;
Reiskostenvergoeding/huishoudkostenvergoeding;
Flexibele arbeidsovereenkomsten met gemiddeld 34 uur per
week;
Krijg een goede tijdelijke functie-ervaring bij een van de
grootste zorgverzekeraars;
Hersentraining! Je hersenen zullen nooit stoppen met het
doorzoeken van notities.
Wat we vragen is:
Minimaal MBO4 werk- en denkniveau;
Administratieve werkervaring hebben;
Je hebt een goede computer/laptop en rustige werplek thuis.
Voldoe je aan de bovenstaande eisen? Klik dan op de knop globalrecruitment.info