Administratie taken
Beheertaken
Je ondersteunt en assisteert de administratieve afdeling. Je
analyseert onder andere de resultaten van het onderzoek en formuleert deze in
concrete actiepunten. Je ontwikkelt verschillende businesscases met betrekking
tot verschillende interessegebieden, zoals inkoop, interne controle en
grootboekkoppeling. Je neemt ook actief deel aan het proces van crediteuren en
debiteuren en assisteert de afdeling bij interne controle, maandafsluiting,
btw-aangifte en liquiditeitsoverzichten, enz. Wij hebben de administratieve
vacatures voor je op een rijtje gezet.
De belangrijkste taken van de afdeling Administratie zijn:
Financiële transacties controleren;
Controleer de debiteur;
Verslag maken;
Controleer het kassysteem en de procedures;
Leg afspraken en wijzigingen vast, zoals arbeidsovereenkomsten,
bevestiging van beëindiging dienstverband, etc.
De kwaliteit van het proces beoordelen en bijdragen aan de
verbetering van het human resources (salaris) managementproces;
Behandelen en verantwoordelijk zijn voor de financiële en
administratieve afhandeling van inkomende en uitgaande facturen;