Order entry medewerker
Beschrijving van de baan
Wil jij met een team van zo'n 40 collega's werken aan het
verbeteren van het "order entry" proces voor onze klanten? Ze leerden
het hele orderinvoerproces van A tot Z kennen en kwamen de hele internationale
organisatie ten goede. Wil je dit proces met hen starten? Kun je het in een
korte tijd vinden? Lees dan verder!
Als medewerker orderinvoer ben je dagelijks bezig met het
correct registreren van klantorders in het nieuwe TMS (Transport Management
Systeem). Je controleert een paar punten, zoals adres, omschrijving, prijs,
etc. Bestellingen variëren. De orderinvoer is het centrale punt van de hele
organisatie; alle Europese landen passeren. U kunt deze functie ook "Data
Typist (e)" noemen. Je blijft klantorders registreren en bestellingen
beheren in TMS.Je zorgt ervoor dat de allocatie voor de deadline in het systeem
staat. Belangrijk werk!
Werkvereisten
Dus wie zoeken we? Iemand:
Gestructureerd en nauwkeurig werken (belangrijk);
Ervaring hebben in soortgelijke rollen;
Master Nederlands en Engels;
Doelgericht, gericht op het eindresultaat;
Integreer met de computer.
Bedrijfsprofiel
Onze opdrachtgever is een internationaal bedrijf dat continu
in ontwikkeling is op het gebied van transport en logistiek, met vele
vestigingen. Deze functie is van toepassing op de vestiging Wijchen met ruim 40
medewerkers. Het begon als een klein bedrijf met een familiale sfeer, maar is
enkele jaren later onderdeel geworden van een internationaal gerenommeerd
bedrijf. Hoewel ze onderdeel zijn geworden van dit grote probleem, behouden ze
nog steeds hun identiteit.
Ze blijven naar de toekomst kijken en streven ernaar om
medewerkers zichzelf te laten blijven uitdagen en zich te blijven ontwikkelen.
Veiligheid, respect, ondernemerschap, innovatie en tolerantie zijn de vijf
kernwaarden van de organisatie. We zien ze nieuwsgierig, grensverleggend en
denken graag mee over oplossingen voor klanten. Klanttevredenheid, kwaliteit en
eerlijkheid zijn voor hen belangrijk omdat zij vinden dat dit de belangrijkste
aspecten zijn waar je je als logistiek dienstverlener nog in kunt onderscheiden
in de huidige markt.
voorzien
Vast fulltime werk van 24-40 uur van maandag tot en met
vrijdag. Flexibele werktijden, zolang je 's middags van 13:00-17:00 uur vrij
bent;
Als je na een dag werken het pand verlaat, kun je werken
waar je er geen omkijken naar hebt. Je mag je werk niet mee naar huis nemen;
Informele werksfeer (voor hen is dit erg belangrijk!);
De salarisnorm is 2.000 euro per maand op basis van 40 uur.
Dit hangt uiteraard af van de nodige werkervaring die je meebrengt.
Ben je op zoek zijn naar een parttimme baan om werkervaring
op te doen, nodigen we van harte uit!