Hoeveel verdient een administratief bediende


 

Administratief beroepen sollicitatieformulier
Wij zijn op zoek naar gemotiveerde en enthousiaste administratieve medewerkers om ons team aan te vullen. Spontane sollicitatie administrative beroepen

 

Invoering

Vind je het leuk om administratieve zaken keurig af te handelen?

 Volg je graag je dossiers op en heb je geen problemen met deadlines?

 Vind je de nieuwe wetgeving interessant en ben je leergierig?

 Dan is deze functie wellicht iets voor jou.

 jouw verantwoordelijkheden

 Om het verkoopteam te versterken zijn ze op zoek naar mensen die het leuk vinden om punten op de "i" toe te voegen om succesvol nieuwe klanten aan te trekken.

 Als "inkoopbediende" ben je verantwoordelijk voor het hele proces van bieden:

 Je analyseert de wensen van je klanten en zet deze om in biedingsvoorstellen;

Je stelt samen met je teamleden een biedplan op en werkt dit administratief uit;

Je houdt intern en extern contact;

Je bewaakt de voortgang en rapporteert het biedproces aan de directie;

Je volgt alles administratief op;

Biedingsdocumenten opstellen en indienen.

Jouw profiel

Je beschikt over een bachelordiploma in administratief domein;

Je hebt een goed begrip van Word en Excel;

Je werkt nauwkeurig en in de beste conditie onder druk;

Je spreekt goed tot uitstekend Nederlands en voldoende Frans;

Je bent leergierig en flexibel inzetbaar

onze bedoeling

Eindelijk stap je binnen in een stabiel en gezond bedrijf en voel je de vitaliteit van je collega's zodra je binnenkomt.

 In je team word je ondersteund door de meest ervaren manager die haar kennis graag deelt en krijg je trainingen over aanbestedingsdossiers en specifieke wetgeving.

Daarnaast krijg je ook jaarlijks een opfriscursus en blijf je op de hoogte van de laatste stand van zaken.

 Je krijgt een marktconform salaris, aangevuld met juridische voordelen.

 

Geïnteresseerd in?

Solliciteer dan zeker via onze button of neem contact op met globalrecruitment.info voor meer informatie.

Spontane sollicitatie