Financieel assistent
Beschrijving van de baan
De missie duurt in eerste instantie 7 maanden,
maar kan worden verlengd als deze normaal functioneert. Het is ook mogelijk om
32 uur per week te werken in plaats van 40 uur.
Als financieel assistent heb je een goed begrip
van cijfers en neem je deel aan de financiële bedrijfsvoering van de
onderneming. Naast het financieel assiteren ben je ook betrokken bij de bedrijfsvoering.
Wat
ga je nog meer doen:
•
Verwerken van documenten;
•
Controleer en corrigeer de (sub)bevoegde afdeling;
•
Invoeren van managementgegevens in het geautomatiseerde systeem;
•
Volg het beheer van debiteuren en/of crediteuren;
•
Formulieren met betrekking tot ziekteverlof, declaraties en bestellingen
invullen en verwerken;
•
Boekingsdocumenten controleren en ordenen.
Dit
is een brede opgave en biedt daarom veel diversiteit en uitdagingen. In het
begin zal er veel werk zijn op kantoor, omdat ook veel dossiers gedigitaliseerd
moeten worden. Je kunt er ook voor kiezen om vanuit huis te werken.
wij voorzien
• Het salaris op
basis van een fulltime werkweek
•
Reiskostenvergoeding
• Geniet bij mooi
weer van gezellige borrels en bedrijfsfeesten!
Werkvereisten
•
Bekend met MS office;
•
Vloeiend Nederlands kunnen spreken en schrijven en beheersing van het Engels;
•
Relevante werkervaring in financieel management personeel (vereist),
werkervaring in Twinfield strekt tot aanbeveling;
• Onder druk planmatig en nauwkeurig kunnen
werken;
• Het laagste mbo-werk- en denkniveau hebben;
• Kan zo snel mogelijk starten.
Bedrijfsprofiel
Onze opdrachtgever is een snelgroeiend bedrijf
met vele vestigingen in Nederland. Ze verhuren opslaglocaties en besteden
speciale aandacht aan de behoeften van de klant om passende opslagadviezen te
geven. Het bedrijf is ambitieus, vol energie en snelgroeiend, daarom zijn ze
ook op zoek naar nieuwe medewerkers!