Callcenter medewerker
Als callcentermedewerker ga je actief om met klanten,
waarbij je met name bezig bent met enthousiaste verkoop, klantenservice en
advies over bestaande diensten. Je wordt goed begeleid op dit gebied en hebt
ruimte om cursussen financiële dienstverlening te volgen. Je bent gemotiveerd,
enthousiast, kan begrip tonen en houdt van een persoonlijke benadering. Je
neemt voornamelijk telefonisch contact op met bestaande klanten zoals
verzekeringsmaatschappijen, makelaars en telecombedrijven. Als uw klant een
verzekeringsmaatschappij is, kunt u de klant bellen die eigenaar is van de
producten van de verzekeringsmaatschappij om een afspraak te maken met een
adviseur. Vervolgens bespreken de adviseur en de klant de aankoop van andere
producten.
uur:
32-40
Over de werkgever
Het bedrijf waar je gaat werken is gevestigd in een prachtig
oud pand in het centrum van Haarlem. Dit gebouw ademt sfeer en als je het
binnenstapt, heb je geen zin om het kantoor binnen te lopen. De werkplekken
zijn redelijk verdeeld en er is ruimte om goed werk te leveren en ruimte om
plezier te maken met collega's. Er is een vrij grote kantine met comfortabele banken
en een flipperkast, zodat je kunt ontspannen terwijl je uitrust of plezier hebt
met collega's. Het bedrijf is 15 jaar geleden opgericht door een stel. Zij
hebben vele jaren ervaring op financieel gebied. Met deze kennis kunnen zij via
dit bedrijf andere bedrijven ondersteunen. Een echt familiebedrijf! Je komt op
een warm nest, waar je met zo'n 20 verschillende collega's werkt, iedereen is
heel behulpzaam, persoonlijke benadering, vertrouwen en eerlijkheid zijn
essentieel.
Wat we aanbieden
Rechtstreeks een jaarcontract tekenen met de werkgever
Gratis training financiële dienstverlening (WFT)
Succesvol evenement
Goede werksfeer
Uren flexibiliteit
vaardigheid
MBO werk- en denkniveau
Vaardig in het Nederlands
Sterke communicatievaardigheden
Lot met verkoop
Gemotiveerd en klaar voor een goed gesprek
onderwijs
Management buy-out