Call agent
Functieomschrijving
klantenservicemedewerker
het
callcenter handelt inkomende en uitgaande gesprekken af. de vertegenwoordiger
van het callcenter is de persoon die beantwoordt en belt. het is hun
verantwoordelijkheid om te reageren op telefoontjes van klanten om hun
bestellingen te accepteren, vragen en verzoeken te beantwoorden, problemen op
te lossen, informatie te verstrekken en klachten over de producten of diensten
van de organisatie af te handelen. daarnaast is de agent verantwoordelijk voor
het voeren van uitgaande gesprekken om afspraken te maken en onderzoeksgegevens
te verzamelen.
Verplichtingen
en verantwoordelijkheden
•
professioneel beantwoorden van telefoontjes van klanten en reageren op vragen
en klachten van klanten.
•
gebruik beschikbare bronnen om de benodigde informatie te onderzoeken.
•
klachten van klanten over productverkoop en klantenserviceproblemen behandelen
en oplossen.
•
klanten voorzien van informatie over de diensten en producten van de
organisatie.
•
verwerken van door de klant vereiste formulieren, bestellingen en aanvragen.
•
identificeer, escaleer en rapporteer aan het senior management van prioritaire
kwesties.
•
routeer inkomende oproepen naar de juiste bronnen.
• volg
complexe klantoproepen op wanneer dat nodig is.
• vul
indien nodig oproeprecords en oproeprapporten in en werk deze bij in crm.
•
verkrijg en evalueer alle relevante gegevens om klachten en vragen te
behandelen.
• leg
details vast van opmerkingen, vragen, klachten en ondernomen acties.
•
beheer administratie, communiceer en coördineer met interne afdelingen.
•
andere toegewezen verantwoordelijkheden.
beweren:
• open
beschikbaarheid:
o
maandag t/m zondag.
o 7
uur tot 1 uur
•
ervaring in de omgang met het publiek.
•
uitstekende communicatieve vaardigheden, inclusief mondelinge uitdrukking met
behulp van de juiste grammatica.
•
mogelijkheid om nauw samen te werken met anderen.
•
goede computervaardigheden.
• goed
kunnen multitasken.
Vaardigheden
en specificaties
•
technische experts in gerelateerde computertoepassingen.
•
effectief en rustig kunnen reageren in noodsituaties.
•
mogelijkheid om klanten vertrouwelijk te houden.
Onderwijs
•
middelbare school diploma of gelijkwaardig.