Klantenservice medewerker
Je kunt direct aan de slag in een dynamisch bedrijf. De werkplek is Maastricht. U bent verantwoordelijk voor het bieden van spraakondersteuning aan klanten die problemen ondervinden bij het gebruik van verschillende producten. U neemt contact op met klanten en treedt voor hen op als technisch adviseur. Bij het oplossen van internet en spraak, digitale visie en mobiele problemen kunt u een snelle en correcte diagnose stellen. U kunt het beheer, de afhandeling en de opvolging van inkomende oproepen verzekeren.
Voor zakelijke medewerkers spreekt u correct Nederlands. Je bent commercieel. U vindt het verkopen van de meest geschikte producten aan klanten een uitdaging en het doel is geen probleem. Je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden die je eigen communicatie kunnen aanpassen aan de communicatie met de klant en een goede balans bewaren tussen enerzijds reageren op reacties van klanten en anderzijds het behouden van de berichtenstructuur.
Uw bezorgdheid en medeleven met klanten zorgt ervoor dat u in alle situaties op de juiste manier kunt reageren en naar alle vragen en opmerkingen van klanten kunt luisteren. Je zorgt voor duidelijke en ondubbelzinnige antwoorden en gaat vriendelijk om met vragen en klachten. Je bent stressbestendig. U kunt de gegeven informatie ordenen en structureren om de situatie in een overzicht in kaart te brengen. Je leert snel en nauwkeurig en je kunt procesgericht werken, dus multitasken zal je niet tegenhouden. Zakelijk inzicht is een must. Je bent bereid om in het weekend en 's avonds / weken te werken. Meld je aan voor de Winterslagstraat.