Callcentermedewerker / callcenter agent

Callcenter

CALLCENTER

U kunt veelgestelde vragen beantwoorden en regelmatig klachten behandelen. Om dit te doen, moet u spraak- en schriftelijk contact onderhouden. taken en verantwoordelijkheden

U kunt elke spraakoproep registreren in ons contactbeheersysteem. Je zorgt er altijd voor dat de gegevens correct worden weergegeven. Hebben klanten documenten, handleidingen of informatie nodig? U zorgt ervoor dat hij of zij het heeft ontvangen. Door middel van leercursussen of zelfstudie kan kennis up-to-date worden gehouden. U levert waardevolle informatie die de teamleider beter van dienst kan zijn. We houden ons strikt aan strikte regels met betrekking tot vertrouwelijkheid en fraude. voorzien Markt ontmoet lonen

Uitdagende job

Uw profiel U heeft een diploma secundair onderwijs. Je hebt ook ervaring in vergelijkbare functies. Je hebt de klant en de gespreksstroom onder de knie. Je hebt basiskennis Frans. Je beheerst MS Office en andere gerelateerde applicaties. Je moet niet alleen klantgericht en resultaatgericht zijn, maar je moet ook drukbestendig zijn. Als echte teamspeler ben je makkelijk in de omgang en makkelijk in de omgang. Je bekijkt de dingen altijd vanuit een analytisch perspectief.

Uitgaande oproepen afhandelen (klantenbinding, klantenwerving, verkoop aan particulieren en bedrijven, enz.), Klanten doorverbinden en hun oproepen doorsturen naar de juiste gesprekspartners (technici, verkopers, verantwoordelijke klanten ...), klanten informeren Informatie over productkenmerken Het product geeft klanten suggesties over hun keuzes, productbeschikbaarheid en controleert de invoergegevens van de service over reserveringen, reserveringen, enz.

Solliciteren Frankrijklei

Tips: Callcentermedewerker vacatures