Administratief medewerker
Functie
Ben je actief? Je werkt graag in een team, maar kan je ook zelfstandig werken? Op zoek naar een bijbaan? Lees dan verder! Voor financieel beheer zoeken wij een administratief medewerker.
Takenpakket
Controleer bankafschriften en controleer ontvangen facturen om betalingscheques op te stellen, verkoopfacturen af te drukken en te verzenden, debiteuren te beheren, contact te houden met klanten en leveranciers en rapporten van verkoop-, inkoop- en technische servicemanagementrapporten te rapporteren in een groeiend bedrijf Uitdagende professionele collega's Goede arbeidsvoorwaarden Parttime werk
Je profiel Je hebt een administratieve opleiding gevolgd en hebt enige ervaring in gelijkwaardige functies. Je hebt professionele kennis van Word en Excel; goede kennis van Nederlands, Frans en Engels; hebt het voordeel van Duits; je bent accuraat en resultaatgericht; hebt kennis van CRM-software.
Nauwe samenwerking, klantgericht en resultaatgericht, in staat om zich nauwkeurig aan te passen aan veranderende omgeving (flexibiliteit) Bewaar verkoopcontracten, volg betalingen, verzamel onbetaalde facturen, voer documenten in en zorg voor het doorsturen en archiveren van documenten, vind documenten voor het doorsturen of archiveren van documenten met betrekking tot organisaties of serviceactiviteiten, classificeer post, distribueer, stempel en registreer verwerking, codering, Documenten archiveren en archiveren, telefoontjes beantwoorden om meldingen van klanten te ontvangen of directe klanten, voer algemene boekhoudgegevens in om u te registreren voor boeking Algemeen secundair onderwijs (ASO)